U strategiji za unapređenje položaja mladih iz Vranja postoje zacrtani ciljevi za integraciju njihovih potreba, kao i pokazatelji učinka, ali ti faktori ne prikazuju da li je primetan napredak.
Ciljevi i pokazatelji su zahtevni, postoji opšti cilj kao standardno unapređenje kvaliteta života i uslova za aktivno učešće mladih u lokalnoj zajednici, dok njegov učinak pokazuje udeo mladih koji učestvuju u aktivnostima omladinske politike Jedinice lokalne samouprave u ukupnom broju mladih u godini.
Posebni ciljevi su unapređenje zapošljivosti i samozapošljivosti mladih i kreiranje podsticajnih uslova i programa za razvoj inovativnog, kreativnog i tehnološkog preduzetništva mladih, samo što smo svedoci da nema nikakvog podsticanja omladinskih biznisa, a kamoli iz kreativnih oblasti i tehnologije.
Pročitajte još i ovo: Prostor za MLADE: Kada će Vranje dobiti OMLADINSKI CENTAR
Poboljšani uslovi za učešće u kreiranju kulturnih sadržaja i unapređenje informisanosti takođe su cilj strategije, ali mladi u kulturi su statistička greška i nisu dobro informisani o aktivnostima u lokalnoj samoupravi zbog nekvalitetne saradnje sa gradom.
Strategija podrazumeva opšte blagostanje i zdravlje, kao i promociju zdravih stilova života i bezbednosne strukture. Svo ovo „blagostanje“ je samo formalno i nije viđen napredak na tom polju.
Uslovi za volonterizam i aktivno učešće omladine su dobro poznato slabi, broj volontera je nizak, između ostalog zbog malo prilika za volontiranje i koristan rad za lokalnu sredinu.
Stratežni ciljevi se uveliko sprovode, a pokazatelji učinka ne pokazuju unapređenje položaja.
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.
Neznam ko placa ove strategije , planove i radne grupe ….kad u Vranje za deset godina nece biti mladog sveta ….pobeglo …otislo …a vi tu trosite novce na neke strategije koje nemaju veze sa zdravim razumom ….svako ko ode odavde vise se ne vraca …primecujete li da nema ljudi ….vidite li da sve ode i nestade ….smesni ste…
Odem na selo 4 dana, i od tv kanala imam RTS i RTV.Vratim se u Vranje, tražim najbliže sedište stranke da se učlanim u SNS…,ha,ha.Toliko je jak uticaj propagande na televiziji.Ispiru ljudima mozak 24 časa dnevno a istina je sasvim drugačija.