Milan Jovanović, taksista iz Vranja, upozorava za InfoVranjske.rs „da su i linijski i gradski taksisti u nezavidnoj situaciji zbog poremećenih dispariteta u cenama prevoza i goriva poslednjih godina“.
Prevoz na relaciji Vranje – Vranjska Banja po jednom putniku iznosi 190 dinara, dakle, koliko košta i jedan litar goriva, pa kad pridodamo i izdvajanja za poreze i doprinos, amortizaciju, zarada se svodi na minimum, pa je to veliki problem za nas koji se bavimo ovim poslom, napominje Jovanović.
Ovaj vranjski taksista lamentira nad vremenom od pre 20 godina kada je počeo da hleb zarađuje od taksiranja.
Tada je bilo mnogo lakše i bolje, cena prevoza po putniku od Vranja do Banje iznosila je 60 dinara, a litar goriva se kretao između 34 i 38 dinara, pa je više novca ostajalo taksistima, preciznije, zarada nam je po turi bio jedan putnik, a danas je to TREĆINA cene koju plaća jedan putnik, razočaran je Jovanović.
Poremećaj na planu dispariteta cene prevoza po putniku i cene jednog litra goriva nije jedina nevolja sa kojom se suočavaju taksisti u vranjskom kraju.
Veliki je problem sve manji broj stanovnika na jugu Srbije, nema ljudi, pa nema ni putnika, iz Banje prema Vranju ide samo onaj ko mora, pa redovno po više sati čekamo da napunimo naša vozila maksimalnim brojem od četiri putnika, a desi se i da vozimo sa manje od „pune“ ture, što je čist gubitak“, konstatuje Jovanović.
Sagovornik portala na kraju poručuje „da se smanjuje broj linijskih taksista zbog napred navedenih problema koji su posledica nezavidne socio-ekonomske situacije največeg broja građana na jugu Srbije“.
Ne znam kako je gradskim taksistima, ali znam da imaju mnogo manje posla u odnosu na vreme od pre 10 i više godina, kaže Milan Jovanović.
Uglavnom su svi na plin.
Treba reći stvarno stanje.
Putnika će biti još i manje zbog visokih cena.
Treba naći rešenje da svi budu zadovoljni inace ovaj posao neće biti rentabilan.
Sve manje stanovnika ali zato Taxi vozace imamo za izvoz, pa ko bre moze da im daje dozvole da ih ima ovoliko, a dozvole se daju prema broju stanovnika, trenutno u Vranju ima od broja 33% vise vozila sto znaci treba se zanraniti da se mnoze ko zararaza, a posebno ( ima dobrih ali malo)su nevaspitani ko da su ovce na pasu, staju na sredini ulice pa gde sve ne voze ko da su na pisti za trke , unistavaju nekulturom.grad.
Razlog tome je što se ljudi sve češće voze sopstvenim automobilima. Vidite da i autobusi idu prazni.
Milan Jovanovic je novi Sveta Trajkovic Cooll dzoker.
Revolucionar.
Rasulo je svuda pa i u taksiju 90% rade na crno bez prijave na radu i bez taksi dozvola.
Taxi vozaci najveci problem u gradu, neznaju da voze, parkiraju se na samoj raskrsnici i sl.a ima vise od 30% viska vozilla
Bas tako kolega Srbo
dok mi mora svaku pljeskavicu da odkucamo i damo racune taksisti rade sve na crno i bez racuna.
Pogledajte samo koju imperiju napravi Pinokio preko noc.
Svetska sila a nas.
Jednog prijavljenog nema na spisak i to ti je.
Nek idu naši taksisti u Niš da vide koliko kilometra se voze ljudi za 200 dinara pa nek onda pričaju za cene a o poznavanju saobraćajnih propisa to nećemo da pričamo uopšte ko da su u Kolašin uzimali dozvole
Citam ove komentare .
Abe ljudi pa znaje se da je toj zadnji lebac za golju sto ce dirinci po dvanaes sata za gazdu .A ovaj pa car trazi citam kulturu .
Ti be idi u pozoriste ako ti je do kulturu.
A od coveka sto i in ne znaje kako prezivljava nemog da trazis akademsko zvanje pa jos za taksi ccccc…
Alal neka gi je kako iskacav na kraj sas plate i kako ljidi rabev porodice.
Teraj te ljudi pa zadnji nek turi rajber.,….
Grac, Austrija, ima oko 280000 stanovnika i broj taxi vozila je ogranicen na 600. Ne moze vise a ne moze ni manje. Propisala drzava. Ima posla za sve. I svi zadovoljni. A ovde ima 200 vozila na 30000, sela ne racunam, oni dolaze organizovano, od toga 150 divljih
Taxi prevoz u Vranju je jezivo skup.
Primer: Relacija centar grada Bunuševačko groblje 350 dinara.