Za sada nema pritužbi građana Vranja zbog uvećanih računa za struju



Goran Nikolić, generalni direktor Elektrodistribucije Vranje, u izjavi za naš portal ističe „da se Vranjanci ne žale zbog računa za utrošenu električnu energiju u decembru prošle godine“.



– Za sada nema pritužbi građana na račune za decembar, a ako su nešto malo uvećani to je zbog toga što je očitavanje brojila krenulo nekoliko dana kasnije, prvenstveno zbog vanredne situacije i delom zbog nepristupačnih terena u nekim područjima – kaže Goran Nikolić.

Prvi čovek vranjske Elektrodistribucije negira navode pojedinih medija „da će zbog kašnjenja očitavanja brojila potrošači „utrčati“ u boju sa višom tarifom“.



– Da odmah objasnim, potrošači ne mogu da upadnu u boju sa višom tarifom, jer se prag potrošnje za boje sa višom tarifom podiže sa uvećanim brojem dana, pa pozivam građane da ne brinu, a i račun u februaru za januar će biti manji – tumači Nikolić.

Podsećamo, Milorad Grčić, generalni direktor EPS-a, najavio je da će ovo javno preduzeće obeštetiti sve građane koji su dobili visoke račune za struju utrošenu u decembru i obećao da se tako nešto više neće ponoviti.

Reakcija prvog čoveka EPS-a usledila je nakon osvrta premijera Aleksandra Vučića na skandal sa uvećanim računima za struju, kada je saopštio „da je dobio pisma 104 građana koji su se žalili da su im računi za decembar uvećani od 100 do 150 odsto“.

Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.



  • Ostavi komentar