UN dijeta bez gladovanja

Eko Taxi Vranje

Iako je UN dijeta, dijeta sa najkraćim nazivom svakako njen jelovnik govori suprotno. Potiče od engleske reči „undiet“ što znači „nije dijeta“ to jest negacija dijete.



Oni koji su ovi dijetu probali, zadovoljni su njenim učinkom, prvenstveno zato što nema gladovanja. Jelovnik je veoma raznovrsan i nema prevelikih odricanja. Ako se pitate kako je moguće mršaviti a jesti sve, UN dijeta ima odgovor. SMatra se da je ključ ove dijete u redosledu unošenja hrane. Taj redosled izgleda ovako: proteinski – skrobni – ugljenohidratni – voćni dan. 

Svaki od ovih dana počinje voćem i to je samo jedna od njihovih zajedničkih karakteristika. U svakom od ovih dana večera je deo ručka, zapravo je obrok isti samo prepolovljen.

Traje 90 dana ali vraćanje kilograma nije nešto sa čim ćete se suočiti. 

U ovoj dijeti nema strogo zabranjenih namernica, već samo onih koje su preporučene. Redosled se mora strogo poštovati u svih sedam krugova, posle kojih se uvodi vodeni dan. Ova dijeta potpuno menja način funkcionisanja metabolizma a promene budu brzo vidljive.

Period trajanja dijete je 90 dana.

Posle toga sledi 3 meseca pauze, zato što telo zahteva odmor od ovog načina ishrane.

Gubitak težine u prvih 10 dana nećete primetiti, ali posle tog perioda dolazi do naglog gubitka 3 ili 4 kilograma za par dana. Za 90 dana može se izgubiti od 18 do 25 kilograma. Predlog ishrane UN dijete možete pronaći na internetu i veoma je raznovrstan.  Evo jednog predloga proteinskog dana:

Doručak: Voće po izboru, potrebno konzumirati u paru. (osim banane)

Ručak: Supa bez rezanaca.(može umesto supe,mleko ili jogurt). Nema kombinovanja 2 vrste namernica. Glavni obrok vam može biti 250gr kuvanog ili pečenog mesa sa dodatkom povrća i jednom kriškom hleba. Ukoliko birate salatu, u nju možete staviti maksimalno 1 kašiku ulja. Izvor proteina mogu biti i jaja (ako mesko menjate jajima, dovoljna su 3 jaja)

Večera: Prepolovite ručak i sklonite krišku hleba i supu.



  • Ostavi komentar