Političke partije u Vranju se redovno, gotovo svakodnevno, oglašavaju na društvenih mrežama, pre svega na facebook-u, twitteru.
Jedna od najaktivnijh svakako je SNS, koja stalno koristi mreže kako bi obavestila svoje pristalice o aktuelnim dešavanjima.
Na njihovoj oficijelnoj facebook stranici koju prati oko 3500 građana, mogu se naći i određena obaveštenja o tome kako aktivisti Saveta za socijalna pitanja „i dalje neumorno i uporno obilaze najugroženije porodice“, pa do podele gumenih čizmi i kišnih kabanica.
Ništa manje pažnje ovom pitanju ne poklanja ni Demokratska stranka, koja ima oko 1.600 pratilaca na trenutno najpopularnijoj mreži, FB-u.
Sa svoje strane SPS, čini se, retko kad koristi ovaj vid virtuelne komunikacije.
Recimo, poslednji podatak sa facebook profila njihovog foruma žena je objavljen 12. jula, kada se „drugarice i drugovi“, pozivaju da prisustvuju koktelu povodom osnivanja SPS-a.
Pokret „Dveri“ u Vranju, redovno ažurira svoj profil, gde se mnogo toga može naći, od parola „Ovako više ne može, Srbijo na noge“ „Radnik nije rob“, pa do skupštinskih i političkih rasprava.
Ova stranica ima oko1.680 pratilaca.
Novi vid komunikacije očigledno je prepoznala i SDS, pa se tako na njihovom profilu, uglavnom mogu videti izjave nekadašnjeg predsednika Srbije Borisa Tadića i Igora Andonova, bivšeg zamenika gradonačelnika Vranja.
Ostavlja se utisak da većina političkih partija, ali i lokalni politički funkioneri, društvene mreže uglavnom koriste za neki vid paroliranja i zagovaranja politčkih ideja, umesto za direktnu komunikaciju sa građanima.
M. Mitrović
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.