,
Projekat ,,Grad kao brend”, čija je suština utvrđivanje brenda Grada Vranja, i koji bi trebalo da bude vodilja za investitore i društveni razvoj ovog kraja, predstavljen je u Velikoj sali Skupštine Grada Vranja.
Profesor Aleksandar Dejanović, prezenter projekta, istakao je da brendiranje nije lak zadatak.
„Ali, zajedničkim snagama mogu da se postignu dobri rezultati u postavljanju osnova za izradu strateškog dokumenta o brendu grada Vranja.
To je i krajnji cilj ovog projekta“, kazao je Dejanović.
Zamenik gradonačelnika Nenad Antić rekao je da je „obuka za realizaciju ove ideje veoma zanimljiv proces“.
„U taj proces, uključeni su obrazovani i ambiciozni predstavnici Gradske uprave, javnih preduzeća i ustanova.
Oni će kroz realizaciju ovog projekta steći potrebno znanje, ali i pomoći definisanju brenda”, rekao je Antić.
Pomoćnik gradonačelnika Zoran Velinović istakao je da cilj ovog projekta povećanje konkurentnosti i atraktivnosti Vranja i zbog toga je projekat veoma važan.
„U tom smislu, svi učesnici treba vrlo dosledno da završe predviđenu obuku, s ciljem postizanja željenih rezultata”, dodao je Velinović.
Realizacija pomenutog projekta predviđa četri faze, obuku polaznika, istraživanja, implementaciju i kontrolu, koje će biti realizovane u narednom periodu.
I.V.
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.