Malac Genijalac od septembra, testiranje do početka školske godine



, ,

Od septembra u Vranju počinje sa radom škola mentalne aritmetike „Malac Genijalac“.



Testiranje dece uzrasta od četiri do dvanaest godina je u toku i trajaće do početka školske godine.

Grupe se formiraju u zavisnosti od uzrasta i rezultata testa u kojima će biti između šestoro i dvanaestoro dece.



„Na osnovu određenih kriterijuma, selektiraju se deca.

Na primer, vreme koje je potrebno detetu da razume operacije na abakusu koje mu predstavimo, logiku prilikom rešavanja zadataka.

Sve to uzimamo u obzir i tako formiramo grupe“, kažu za Info Vranjske Marko Veljković i Jovan Stošić, predavači u školi „Malac Genijalac“.

Naziv školice, kako kažu, osmišljen je tako da i samo ime ukazuje na ono čime se zapravo škola bavi, a to je stvaranje malih genijalaca.

Škola ima osnovni i napredni nivo, a svaki traje kao i jedna školska godina, od septembra do juna.

Nastavni program je fleksibilno i pažljivo osmišljen uzimajući u obzir individualne potrebe svakog deteta.

Učitelji u školi Malac Genijalac su posebno pohađali obuku i polagali ispite radi sticanja licence za rad sa decom u ovoj oblasti mentalnog razvoja, po japanskoj licenci.

Učenje se praktikuje u malim grupama kroz zabavne aktivnosti, različite igre i takmičenja, pri čemu je najvažnija opuštajuća i kreativna atmosfera i pozitivni emocionalni odnosi“, objašnjavaju.

Po našem programu, navode, deca vrlo brzo napreduju, te su već nakon tri, četiri meseca u stanju da računaju napamet (mentalno), a na kraju nastave da za samo nekoliko sekundi sabiraju, oduzimaju, množe i dele do 30 višecifrenih brojeva.

„Kod dece se, zapravo, aktivira niz mentalnih sposobnosti i veština, kao što su pažnja, memorija, koncentracija, vizualizacija, inteligencija.

U centrima „Malac genijalac“ radi se po prestižnom, međunarodnom programu mentalne aritmetike Menar, koji je prisutan u 50 zemalja.

„Poznato je da će tokom odrastanja jedna hemisfera pobediti i postati dominantna, u zavisnosti od životnog razvoja i iskustva.

Kod većine je to leva hemisfera, naš „unutrašnji matematičar“ zadužen za logiku i matematiku, dok desna, naš „unutrašnji umetnik“ zadužen za kreativnost i maštu, ostaje manje razvijena.

Sve ovo je posledica učenja bez razumevanja i potreba za bubanjem gradiva.

Ideja mentalne aritmetike je da se razviju obe hemisfere podjednako i da one međusobno sarađuju.

U našoj školi ćemo uspešno spojiti „unutrašnjeg umetnika i matematičara“ i omogućiti deci da sa lakoćom i samopouzdanjem savladavaju probleme koji su pred njima“, ističu Veljković i Stošić.

Za besplatno testiranje, možete da se prijavite na sajtu www.malacgenijalacvranje.com. J.R.

Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.



  • Ostavi komentar