„Građanin repoter“ iz Vranja uputio je portalu InfoVranjske.rs svoje otvoreno pismo u kome navodi niz problema sa kojima se susreću građani koji stanuju u ulicama Kneza Miloša i Zmaj Jovine.
Otvoreno pismo zabrinutih građana i naših „Građana repotera“ prenosimo u celosti i bez dodatnih izmena.
Stanovnici ulice Kneza Miloša i Zmaj Jovine se svakog ponedeljka (kada komunalno vozilo prolazi ovim ulicama) sve više žale na način odnošenja smeća i zaposlene u JKP ,,Komrad”, te i probleme sa kojima se susreću prijavljuju nadležnima u tom preduzeću.
Verujući da će prijavljivanje propusta u radu zaposlenih radnika koji odnose smeće, dovesti do poboljšanja u radu, građani zauzvrat imaju samo još veći stres i bes zbog nesavesnog rada.
Naime, kamion za odlaganje otpada koji prolazi ulicama dok se u njega odlaže otpad iz kanti, zbog svog gabarita, a i uštede na vremenu, ne ulazi u svaku manju ulicu i sporedne sokake. Za te namene se koristio plastican mobilni kontejner kojim zaposleni u ,,JKP Komrad” ulaze u sporedne ulice i sokake i istrišu kućne kante u njega, a zatim doguraju isti do kamiona, te se otpad dalje istriše u skladišni prostor kamiona.
BONUS VIDEO: Kako Komrad održava VRANJSKU REKU
Problem se javlja jer se mobilni kontejner odavno ne koristi jer su mu oštećeni točkići (opet zbog nesavesnog rada zaposlenih), te zaposleni ulaze u sporedne ulice i sokake i sve kante za otpatke izvlače na glavnu ulicu i direktno istrišu u kamion, a zatim iste ostavljaju gde stignu.
,,U našem sokaku postoje stariji i bolesni ljudi kojima je teško da dovuku i takve prazne kante do svoje kapije i unesu ih na mesto, a pri tom, sokak je dug i do 70-80 metara, pri čemu svaka kuća ima bar po dve kante! Tako je svakog ponedeljka kada se smeće odnosi. Pokušao sam da prijavim u više navrata, rečeno mi je da će zaposleni na odnošenju smeća biti opomenuti i da se neće više ponoviti, ali je svake nedelje ista priča. Evo tri nedelje zaredom prijavljujem isti problem, nema boljitka! Da ne govorim o tome što se kante više istresu na asfalt nego u kamion, te posle ,,njih” mora da usledi radna akcija i da se pometla smeće koje je ispadalo iz kanti.”
U trenutku kada je naš sugradjanin pokušao da zaposlene u ,,Komradu” natera da kante vrate na mesto odakle su i dovukli kante, došlo je do manje rasprave i obrazloženja ,,vozač neće da čeka”. Kada je sugradjanin rekao da će nesavesan rad da prijavi njihovim nadležnima, jedan od zaposlenih je rekao ,,ako be, prijavi, o’š ti dam broj od Gorana pa ga zovi!?”.
Nakon ovoga je opet sve prijavljeno, opet obećano da se neće ponoviti, ali od toga ništa!
,,Svi građani vide kako se ponašaju zaposleni koji odnose smeće! Prvo, svesno traže od sugrađana,,neki dinar” ili sok i pivo kako bi izbacili otpad koji nije predviđen za odnošenje sa ostalim smećem! Drugo, odnose kante, ne vraćaju ih, treće, loše istrišu kante, pola smeća nekad ostane u njima, četvrto, bezobrazni su kad im se skrene pažnja, a najgore što više ne prezaju ni od nadredjenih iz poznatih razloga! Jer ukoliko dođe do kažnjavanja, to se odmah ide na bolovanje i onda je preduzeće u problemu zbog manjka ljudstva, te zato naređeni u Komradu i nesmeju mnogo da ih pritiskaju!”
Postavlja se jednostavno pitanje, treba li građani da trpe, i do kad, ovakve stvari pored svega ostalog kroz šta prolaze u našem gradu i društvu!?
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.
Žalite se na Vučića, da izvuče uši na Zokija, mnogo nam se udidio!
KOMRAD radi svoj posao solidno,ne zezajte.A radnici nisu dužni da Vam kantu vrate na mesto,nego do kapije.