EVO ZAŠTO GRADE: Asfalt u Srbiji NAJSKUPLJI NA SVETU!

Eko Taxi Vranje

Ulaganja države Srbije u autoputeve nisu sporna, ali kilometar kod nas košta najmanje dva puta više nego sličan put u Evropi, što pokazuje da država za puteve troši milijarde evra bez kontrole i netransparentno, piše list Nova.

Koridor 11, primera radi, po kilometru košta skoro 10 miliona evra, pa je građane Srbije koštao više od 2,6 milijardi evra, a put slične težine u Grčkoj košta po kilometru nešto više od osam miliona evra.



Fruškogorski koridor Novi Sad – Ruma koštao je državu po kilometru 12,5 miliona evra, a sličan autoput u Hrvatskoj koštao je tu državu pet miliona evra po kilometru.

Moravski koridor plaćen je po kilometru 7,2 miliona evra, a put Divača – Dane u Sloveniji 2,3 miliona evra.

Ilustracija FOTO promo

Obilaznica Beograd – Surčin po kilometru košta 8,9 miliona evra, a sličan put Šentilj – Resnica u Sloveniji 3,4 miliona evra.

Goran Radić, građevinski stručnjak, u izjavi za Novu navodi «da ako „ukradeš“ kilometar asfalta na jednom dužnom kilometru autoputa, od toga može da se kupi jedan dobar „mercedes“.

Mislim da je time sve objašnjeno – zaključio je Radić.

Srbija je sa više zemalja, Kinom, Rusijom, Turskom, Azernejdžanom, Francuskom, Grčkom, potpisala sporazume za projekte i izgradnju putnih i železničkih koridora, omogućavajući firmama iz tih zemalja da bez tendera i konkurencije dobiju poslove, a da pritom nije dogovorena najpovoljnija cena iako sve plaćaju građani ove zemlje.

S. Kostić



    1. Па 24/08/2021
    2. Čedomir 24/08/2021
    3. Da 24/08/2021
    4. Lord 29/08/2021
    5. Sladjan M 27/10/2021

    Ostavi komentar