SVE NA 99



Kada pogledate TV ili neke reklamne dodatke u novinama od kojih malo ko može više da se odbrani dolazite do neviđenog dokaza o bezobtazluku naših trgovaca. Radi se o prostom
ispiranju mozga sa lažnim podacima o pojeftinjenjima.
Sve je tako na 99.l Da čovek poludi.
Zašto jednom ne zaokruže lepo cifru na niže ili na više? Ovako naizgled čovek bi rekao da je nešto jeftinije, a radi se o desetak ili često o jednoj pari: 32,99 – 45,99 – i sve na devedesetdevet. Užasan kretenizam.
I kupus, slanina, cipele, odelo, kaput, mornarska majica, bušilica, veslo, svrdlo,
pijuk, lonac, šerpa, tanjir, SVE NA 99!
Neverovatna nemaštovitost marketinga idiota i kretena koji nabijaju najveće cene na svetu narodu sa najmanjim primanjima u EU.
Koliko je to sve nenormalno, toliko im je i marketing grozan, primitivan i podao.
Pa nisu građani glupi. Tvrdim iskustveno. Primer od pre neki dan mi to govori.
Vozeći se gradskim prevozom slušam dvojicu studenata koji su primetili isto što i ja kada je
reč o trgovinskim lancima i njihovim reklamama i cenama. Kaže jedan poludim i ide mi na
….. kada čujem 99, odnosno neka cena i 99. HEhehehehehehe
Umalo se nisam umešao u razgovor, ali tu već usopči jedna gospođa i reče kako je to sve preskupo, ali psihološki moramo biti ubeđeni da je ta jedna para jako važna.
Treći mladić dobaci da nam i to ne vrate na blagajni i da stalno ostajemo i bez te jedne
pare.
E, tu se završava iluzija o srpskom potrošačkom društvu.
Mislim da smo bliži nuli i pored agresivnog 99.



Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.



  • Ostavi komentar