SA LUJ VITONOM U KREVETU



Odnedavno se na američkom tržištu pojavio kondom popularne modne marke Luj Viton. Košta pedesetak evra po komadu, a dizajneri kažu da je neizostavan modni dodatak za svaku damu od stila. Nisam imala zadovoljstvo da taj novi proizvod imam u svojim rukama, ali prvo što bih volela da proverim je da li na njegovoj ambalaži postoji neko specijalno uputstvo za upotrebu. Računam da ako su, kako kažu, Luj Viton kondom osmislili arhitekta i dizajner, onda bi trebalo da su predvideli da ćete njegovom upotrebom imati vrhunski seks sa stilom. Tako bi trebalo da bude, ako je već izašao sa proizvodne linije vrhunske robne marke. Ja sam oduvek imala poverenje u stručne i kreativne ljude, arhitekte, likovnjake… Ali, da li je korišćenje Luj Viton kondoma garancija za vrhunski seks sa stilom? Ima istine u tome, ali tek kada bolje razmislite. Ženska potreba da se ni na trenutak ne odvoji od svog skupog, omiljenog modnog dizajnera, pa i u trenucima kada radi „ono“, svakom normalnom čoveku zvuči bizarno. Pardon, ta stvarčica ipak košta pola plate prosečnog Vranjanca; što bi rekao moj drug “skuplji kondom od seksa“. Doduše, ima i jeftinijih. Na primer „Šanelovo“ tuce kondoma (12 komada) košta oko 200 evra. Nego, zanemarimo ovaj muški stav. Žene su, sklonije od muškaraca razmišljanju o raznim sporednim stvarima dok vode ljubav, a ne o onome što se dešava u krevetu, pišu ženski časopisi. A kuda vrdaju te misli tokom seksa, to svaka žena zna: izlozi, tržni centri, sniženja, akcije, cipele, tašne… E, tu sada stupa na scenu Luj Viton. Znaju umetnici, tvorci markiranog kondoma, da će Vitonovo prisustvo u krevetu oraspoložiti ženu i fokusirati njene misli na „ono dole“. Na tu kartu igraju dizajneri! Ako uspeju u tome – kvalitetan seks je zagarantovan. Dobro. A šta ćemo kada slučaj bude toliko beznadežan, pa ni markirana kondom ambalaža od 50 evra ne može da nadomesti nedostatak sadržaja iste? U tom slučaju, bolje je za muškarce da Kinezi što pre pokrenu liniju kopija Luj Viton kondoma: lažni kao pravi, po pristupačnoj ceni! Kada su naše žene pristale na tašne, krpice i parfeme lažnjake, velike su šanse da se i markirani kondomi odomaće.Ukoliko žene budu uživale koristeći ih, kao što to čine ponosito pokazujući kineske tašnice i krpice sa natpisima svetskih modnih marki, uspeh kineskog Luj Viton kondoma biće zagarantovan.



Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.



  • Ostavi komentar