Institut za puteve a. d. Beograd završio je idejni projekat za petlju na južnom kraku Koridora 10, na trasi Vladičin Han – Neradovac, za Vranjsku Banju, saopštio je portal E kapija, pozivajući se na aktuelnosti iz pomenutog instituta.
JP „Putevi Srbije“ su istovremeno resornom ministarstvu podneli zahtev za odlučivanje o potrebi izrade studije o proceni uticaja izgradnje petlje kod Vranjske Banje na životnu sredinu.
Izgradnja petlje za Vranjsku Banju predviđena je na lokaciji u Moštaničkom polju, 800 metara od nekadašnje petlje kod Bresnice, a projekat sadrži i izgradnju tri nova mosta, preko autoputa na Koridoru 10, Južne Morave i železničke pruge.
Veza sa glavnom ulicom u Vranjskoj Banji, Kralja Petra Prvog Oslobodioca, ostvariće se izgradnom kružne raskrsnice kod banjskog naselja u blizini železničke stanice u ovom mestu, što će predstavljati i vezu Koridora 10 sa akumulacionim jezerom Prvonek, osam kilometara uzvodno uz Banjsku reku.
Nakon izgradnje južnog kraka autoputa na Koridoru 10, Vranjska Banja je ostala bez direktne veze sa ovim magistralnim putnim parvcem, pa su vozači morali da koriste dve susedne najbliže petlje, kod Vladičinog Hana na udaljenosti od skoro 20 kilometara, i Suvog Dola, što je od Vranjske Banje udalejno osam kilometara.
Podsećamo, izgradnja petlje za Vranjsku Banju na Koridoru 10 aktuelizovana je 2021. godine, kada je počeo da se gradi novi hotel u ovom mestu, pa je investitor, iz Beograda, insistirao na gradnji petlje na autoputu.
Takođe podsećamo, na skupu u Vranjskoj Banji u leto 2019. godine, na pitanje Banjčana o petlji za Vranjsku Banju na Koridoru 10, tadašnja ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović je obećala izgradnju petlje, ali je odmah demantovao direktor Preduzeća za puteve Zoran Drobnjak, rekavši da od toga neće biti ništa.
S. Kostić
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.
A zašto i Vranje ne dobije petlju kod Neradovca? Kamioni iz tzv industrijske zone da imaju direktan izlaz na autoput, a ljudi koji putuju iz Bujanovca da koriste autoput a ne da narod opet gine kod Pavlovca jer je nerentabilno koristiti autoput sa postojećom petljom, te ništa nije urađeno za bezbednost tih ljudi.
Kakvo pranje para, tri mosta, ovo ono, da se namesti ortacima, kumovima, partiji,tj.sekti…..
Znaci Drobnjak ne laze.
Tj samo kad mora tj samo kad je na naplatnu rampu tad slaze
nije ni cudo sto nam iz dana u dan sve bolje ide kakvi nas vode …
mislim u propast
I šta sad ?! Ima ili nema petlje ?!
Ma kakva crna petlja nema nista od toga
Ce si bude i peklja polk pa vi
sad je vreme zmajeva po 2 -3 zivota ce si zivimo pa ce si bude sve
Grifonce da nabavi boju samo i ceradu i bidna peklja kao nikad nigde
ce ima i Jarbol al ne kao ovaj Gonzijev na ulaz z Vranje sto brgo padna
ostade samo rupa od njega
sad tu crni lukac ima da sadimo jer je on sad skup
Pa da bata nije vlasnik hotela kupljenog nasim parama ne bi bilo ni petlje.Ovako mu dali iz budzeta od nasih para bespovratno da kupi hotel a i pride da moze da izgradi novi.Sta je jedna petlja za brata,kuma i ostalu rodbinu.Mozda ce se nadje mesto i za MHE za kuma da ima pare da popravi slupana kola.
Biće petlja zbog hotela ali da se zna “Banjčani i dalje nemaju “petlju” ! “
Najeftinije je kod Bresnice i kod Mostanice.Problem su .naplatne rampe
Sad je kasno.Vranje se spaja sa Bresnicom.Trebalo je napraviti isti ulaz i zlaz na ato put i za Vranje i za banju..
Zalosno ali istinito, onaj koji je pravio proekat ato puta nije se konstatovao sa vranjancima da napravi ulaz i izlaz kome ce najvise da odgovara.Zato industrijka zona ima problem sa kamionima.Taj problem ima i sam grad narocito Kosovska ulica.
Gasovod nam obećavaju od 2017.godine, banjsku petlju od 2019.godine, nove investitore od 2016.godine! Dok su na severu Srbije izgradili nove fabrike i podigli plate radnicima, jug Srbije su ekonomski „zakopali“ i zaboravili! Po Beogradu dele visoke plate i nacionalne penzije a ovde na jugu se „šepure“ sa renoviranjem vrtića i otvaranjem vatrogasne stanice! Zadužuju državu da bi pumpali primanja u javnom sektoru! Živela Srbija, majka i maćeha!
Nece biti ni hotela ni petlje…
Petlja sa tri mosta treba da košata oko 20 milona evra.
Neka prvo uvedu vinjete i elektronsku naplatu pa da se ne „sikiraju“ gde će da stave naplatne rampe. I onda rešavamo petlju za Banju sa 10 hiljada evra, tamo gde je i nekad bila, ništa komplikovano.Isto i Neradovac A ovi što sad naplaćuju putarinu da se angažuju za održavanje auto puta i tako mogu da zadrže i svoje članake karte.