Rebrendiranje za novi imidž

Eko Taxi Vranje

U poslednjih nekoliko nedelja rukovodstvo Turističke organizacije na čelu sa Tomislavom Stojanovićem, intenzivno radi na projektu svog rebrendiranja. Šta se pod tim podrazumeva, šta grad dobija i kako će sve to pomoći da se privuku turisti:



Zbog čega se radi na rebrendiranju TO?

– Cilj nam je davanje novog identiteta Turističkoj organizaciji, da ona bude prepoznatljivija, njeno delovanje efikasije i funkcionalnije. Ovakva organizacija ne sme da postoji samo na papiru, pogotovo kada je u pitanju grad sa istorijom, kulturom i tradicijom koji može da parira i najvećim gradovima u zemlji i okolina sa ovakvim prirodnim lepotama. Ali sve je to uzaludno ako ne postoji neko ko će to promovisati i prezentovati na najefikasniji način.

Koji je prvi potez?

– Prvi korak je poboljšanje funkcionisanja same organizacije i rad na njenoj prepoznatljivosti, odnosno otvaranje info centra na dobroj lokaciji, štampanje turističkih brošura, izrada sajta sa mogućnošću onlajn rezervacija, saradnja sa Srednjom ekonomskom školom i gradskim ugostiteljima, kao i podizanje svesti stanovnika Vranja i okoline da imamo veliki turistički potencijal i da se isplati ulaganje u turizam. Izradili smo, u saradlji sa Narodnim muzejom, turističku mapu grada, a štampaćemo i nove, moderne brošure, kao i brošure u malo luksuznijem izdanju, kako bi rukovodstvo grada to koristilo prilikom prijema zvaničnika i gostovanja. Svakako, tu je i davanje novog imidža TO u smislu novih obeležja, svojevrsnog pečata po kome će biti prepoznatljiva agencijama i turistima.

Zašto je info-centar neophodan?

–  Da, zato što mnogi turisti koji sa namerom ovde dođu ili slučajno navrate kada prolaze pored Vranja, ako ovde nemaju prijatelja ko će ih uputiti, ne znaju kome da se obrate. Otvaranje info-centra na dobroj lokaciji sa suvenirima, sa osobljem koje prihvata turiste i upućuje ih na kulturno-istorijske spomenike i prirodne lepote grada i okoline. Neophodno je da on bude primetan. Mi smo svesni da je potreban dugi niz godina i da je ovo početak.

Konačno, šta je krajnji cilj?

– Promocija grada onakvog kakav jeste. Mi se moramo baviti privlačenjem turista, a agencije, stanovnici i nadležni moraju da porade na iskorišćavanju postojećih potencijala.



  • Ostavi komentar