Obraćemo bostan, sadićemo jagode



SURDUKTUKLICA: Predizborna kampanja u Psihopčinjskoj oblasti južnog dela države Strovalije u najveće se zahuktava. Političke strasti su se usijale, a o tome nam svedoči Tonča Masurički iz zbirišta Surduktuklice.

– Kod nas je sve erotično i podnosi se sa lakoćom uz obilato znojenje. Ima psovki, od prvog reda na sahrani do tanjirčeta u kome se kusa supa, pretnje su diskretne, prstom kao čakijom se prelazi preko vrata ili šije, dele se humanitarni paketići u naselju Ataka Indijanaca na brdu gde ima 900 birača, a u paketićima su razne vrste svetlećih kondoma, za duvanje i drugu upotrebu. U Surduktuklicu nije samo u toku negativna kampanja već ima i one pozitivne gde svi nude kopač, pijuk i lopatu, posla preko glave, koji će iskoreniti prazan gra i pola leba – ističe Tonča.



S ponosom kaže da se jedan od njihovih glavešina svečano obavezao u porti crkve Sveti Nikola da će hiljaditu partnerku u krevetu proslaviti do okončanja izbora, sa pečenim volom, trubačima, partijskim drugovima i divljim konjima.

– Ima i onih kojima se ne sviđa erotski naboj predizborne kampanje, koji ulaze u trku za vlast ističući na svakom koraku da niko ne spominje u kampanji da je Kosovo Srbija, a Surduktuklica Kosovska Kamenica. Na takvu konstataciju su odreagovale patriotske stranke okupljene u pustištima Alaknindže i Suhojnice. „Surduktuklica je mali Pernik, i tačka  Nećemo s konja na magarca, a Srbija je isto što i Kosovo, tu se slažemo“ – navodi naš Tonča.



     SOSE LEBLEBIJA: U Zbirištu Vrana sve predizborne aktivnosti idu ustaljenom dinamikom, u najveće se otvarju nova radna mesta, ne čeka se da prođu izbori. U mnogim ustanovama, ugrađuju se viseće stolice za nove činovnike, menadžere, pravnike, za njihova pregnuća na radnom angažmanu od mesec i kusur dana, do Djurđevdana. Po gradu, po ustaljenom rasporedu pojavljuju se mladi aktivisti raznih stranaka sa zastavama, kopljima i maramicama u rukama koji pevaju, uglavnom iste pesme, tipa: „Ustajte prezreni na svetu“…

Našeg uličnog izveštača, zvanog Sose Leblebija, ganuli su mladi aktivisti,  budući stručnjaci na javnim radovima, koji su prošli pored kafića sa stranačkom ornamentikom u rukama, nasmejani, razdragani, iz svakog pokreta im se videlo da dolazi njihovo vreme zapošljavanja.

– Narod koji se zatekao u kafićima prepoznao je njihovu pesmu budućnosti: „Jedan, dva, jedan, dva ide naša armija, odavde do Niša da redom prešiša“ i potrešen do suza njihovom spremnošću da se žrtvuju za Zbirište kao jagnjad Hristova, nagradio ih povicima iz izvesne budućnosti, tipa. „Beee… meeee…. muuuu… ia ia ia“….    

     SVIRKO MRTVIČKI: U Zbirištu Pajsija Hana, predizborne aktivnosti su intezivirane u mrtvačkoj tišini, što hrabri birače. Na raznim mestima, po poznatim crvenokrstovskim centralama spremaju se paketi izbornog pozdrava, za one koji poste sa makaronima, a za one koji blaže sa slaninom sapunjarom. Zaštitni znak mesnih soc specijalaca biće vevericoidna životinja – katerica. Ona se kateri po drveću i moći će neopaženo da obilazi i obeležava kuće svojih uglednih simpatizera Preko Dolaca, Prosušene Morave, Mrtvičkog Raja, Proloma i Markovića trubača Ridišta. 

U poslednji čas, javio nam se Svirko Mrtvički iz kafane „Šubara“ i raportirao:

– I kod nas, glavni predizboran slogan svih stranaka biće zasnovan na radu i otvaranju novih radnih mesta. Nešto kao, „Obraćemo bostan, sadićemo jagode“ – kaže Svirko.

AFERA ŠOFER: Šta bi bila predizborna kampanja da nije Zbirišta Trgotrtomlatnice. Usplahireno nam se javio legenda Trgotrtomlatnice, građanin Džordž i saopštio da zapizdinu potresa afera „Šofer“ što je kampanju potisnulo u drugi plan.

– Ne zna se više ko, ali se zna ko koga, jer je vrbopuc, umesto kampanje, udario u glavu Trgotrtomlatničane – ističe Džordž, građanin severne Trgotrtomlatnice, koga je svojevremeno jurilo 13.000 vukova u planinskim zabitima Široke planine.

– Beru se visibabe i zumbuli i poneko igliče i spremaju proameričke lazaričke pesme. „Ajde, svi napred, doz, doz, a šofer otpozadi, doz, doz“. Bili smo u čitaonu „Sestre Kardašijan“ da pitamo da li ima neko spisanije koje to objašnjava i dobili odgovor da su to nagoveštaji novih tehnogija koje se ne drže na rafovima, već se direktno uključuju u emotivne strane ličnosti, spreda i otpozadi. Dok ne prođe vrbopuc i stap ne izudara gole guzice nema ništa od kampanje – kaže na kraju razočarni Džordž, legenda zbirišta Trgotrtomlatnice.

Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.



  • Ostavi komentar