,
Četvorotoškaši pojedinih lokalnih političara i funkcionera, onih na vlasti i onih koji vlast priželjkuju, zasigurno su nešto što odudara od sumorne vranjske slike. Za njih ne važi onaj vic: „Tato, tato, kad će kupimo golfa trojku“? Pa, kad izađe golf desetka“!
Da li je bolje imati kakvo dobro vozilo ili rabiti staro po izrovanim gradskim ulicama za većinu nas će verovatno ostati nedokučivo, bar još neko vreme, dok sa druge strane, političari u „ ljutim mašinama“ nemaju tih dilema. U prevodu, vozaju i nas i svoje lepe automobile. Zamenik gradonačelnika, Igor Andonov, na primer, može da se pohvali impozantnim primerkom najnovijeg modela koji je „bocnuo“ na nagradnoj igri.
VOZIM TUDjA KOLA
– Ja vozim tuđe vozilo – kroz smeh nam poručuje ovaj demokrata. Trenutno vozim automobil svoje žene, a u pitanju je „ reno fluens 1,6“ proizveden 2011.osvojen u nagradnoj igri „Bocni nagradu“ kompanije „ Farmakom M.B.“ . Pre toga sam se služio očevim „pasatom 1,9 TDI“ , a ja još uvek ne planiram da sebi kupujem vozilo jer nemam para za takve stvari – kaže Andoov
Njegov partijski šef i narodni poslanik, Goran Stefanović kao ljubitelj francuskih vozila i ovog puta ima „pežo“ u svom posedu.
– Vozim „pežo 407 karavan“ iz 2005. Kupljen je na lizing za sedam i po hiljada evra i odgovara mojim potrebama budući da sam zbog obaveza stalno na putu. Volim francuska vozila jer su udobnija i veća od ostalih – kaže Stefanović, koji je pre ovog držao volan „pežoa 306“
Još jedan od korisnika lizinga je i predsednik gradskog parlamenta, Slobodan Stamenković, koji se zbog toga malo i kaje.
– Uzeo sam „seat kordobu“ krajem 2007. za deset i po hiljada evra koju još uvek otplaćujem. Zbog globalne ekonomske krize i promene kretanja kursa, lizing u „švajcarcima“ se pokazao totalno pogrešnim. Ostalo mi je još godinu i po dana plaćanja, sa ovakvim kamatama ne znam kako ću da sačuvam da automobil pređe u moje vlasništvo.
Radikali se, pak, sa druge strane, da li zbog stare srpske navike ili vođeni animozitetom prema pomodarstvu, vozikaju u polovnjacima.
Vozilo Stefana Dutine, lokalnog lidera SRS, uskoro slavi punoletstvo.
– Već četiri godine vozim „BMW 318“ koji sam preneo sa crnogorskih tablica. Automobil je plaćen tri hiljade evra, a kupovina je usledila sasvim slučajno. Slučajno ili ne tek njegov sadašnji vlasnik ne razmišnja da ga prodaje u skorije vreme.
Njegov partijski drug, Predrag Stojković takođe vozi polovnog punoletnika.
– Vozim „alfa romeo 33“ koga sam kupio pre dve godine. Nisam fan određene marke ali je uzvesno da ću ga menjati u toku naredne godine za neki porodični kombi, jer se porodica proširila- otkriva nam Stojković
FRANCUZI SU ZAKON
Dragan Stojković, direktor Direkcije je verovatno lokalni funkcioner sa najstarijim automobilom. Njegovo vozilo proizvedeno je daleke 1982. i moglo bi zainteresovati nekog kolekcionara.
– Imam „reno 9“ kojim se i dovozim na posao. Već neko vreme planiram da se podnovim, da učešćem i kreditom kupim novi automobil, ali ću na to morati da sačekam još neko vreme, jer nemam para za takav luksuz – kaže Stojković i nastavlja.
– Francuska vozila mi se sviđaju više od ostalih pa kada kupujem novi auto verovatno će biti iste marke kao i sadašnji.
Opozicija, čini se, ima „ konje“ za trku i to bukvalno. Da li zbog cene ili zbog imena, normalno je što ovi automobili izmame uzdahe svih nas kada god prodefiluju ulicama.
Dejan Stanojević, lokalni vođa DSS, nakon golfa petice krstari u audiju A6.
– Vlasnik sam polovnog „audija A6“ iz 2008. Kao ljubitelj audija za njega sam dao golfa i doplatio hiljadu evra, dakle sve me je koštalo jedanaest hiljada evra.
Najskuplji automobil i dalje vozi Dragan Nikolić, predsednik okružnog odbora SNS koji se ne stidi toga.
– Vozim „volksvagen tuareg“ već tri godine i koristim ga za posao i za slobodne aktivnosti. Ovo je dosta pouzdan i siguran auto koji odgovara mojim zahtevima u svim uslovima, bilo da krenem na skijanje, planinarenje ili se jednostavno zaželim prirode. Već petnaest godina vozim džipove što je apsolutno vezano za moju sigurnost. Volim beemveove modele „X5“ i „X6“ , mada je i ovaj moj džip toliko dobar da se može popeti i na Ajfelovu kulu. Auto je proizveden 2006. a cenu vam mogu reći jedino ako planirate da ga kupite. Ja se ne pretvaram, vozim skup auto jer sam u mogućnosti da to sebi priuštim. Sve što sam stekao je proisteklo iz mog dugogodišnjeg posla koji pošteno obavljam. Ja nisam poput nekih koji se pretvaraju time što voze jugiće- zagonetan je Nikolić.
Ime političara/ funkcionera |
Marka vozila |
Cena polovnog automobila u evrima |
Cena novog automobila u evrima |
Dragan Nikolić |
volksvagen tuareg – 2006 |
oko 30 000 |
oko 53 000 |
Dejan Stanojević |
audi A6 – 2008 |
oko 13 000 |
oko 25 000 |
Igor Andonov |
Reno fluens – 2011 |
|
oko 18 500 |
Goran Stefanović |
Pežo 407- 2005. |
oko 12 000 |
oko 20 000 |
Slobodan Stamenković |
Seat kordoba – 2007 |
oko 7 900 |
oko 13 000 |
Perica Janković |
Volksvagen džeta- 2007 |
oko 12 000 |
oko 21 000 |
Stefan Dutina |
!!!!!BMW 318 – 1992 |
oko 1 000 |
|
Predrag Stojković |
Alfa Romeo 33 – 1993 |
oko 1 200 |
|
Zoran Najdić |
Audi A4 1,9 |
oko 8000 |
|
Miroslav Nešić |
Ševrolet spark – 2008 |
oko 10 000 |
oko 18 000 |
Slobodan Nešić |
Volksvagen Passat 2003 |
oko 8 000 |
oko 27 000 |
Opširnije u štampanom izdanju
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.