E.T.V. VANZEMALjAC

Eko Taxi Vranje

Rasprava o Medijskoj studiji traje već skoro mesec dana uz učešće najeminentnijih predstavnika novinarskih udruženja, medijskih stručnjaka, stranih eksperata. Iako se na panel diskusijama, do sada, čulo zaista sijaset zanimljivih ideja, predloga i vizija medijske strategije, poverovaćete mi na reč ako vam prenesem nepodeljeni utisak svih prisutnih: Zoran Veličković, direktor RTV Vranje, je sve bacio u zasenak svojim elokventnim govorom i pratećim predlozima. Dok je naš dični Zuja govorio u sali Kluba poslanika nastao je pravi muk. Bent Norby Bonde, Nikki Clarke i Rick Tompson ljubomorno su piljilji u druga Zuju, Stuart Prebble udarao glavom o sto. Djorđe Vlajić, moderator panel diskusije, čupao je kosu a Dragan Nikolić Solomon, šefica OEBS, iznenada je dobila, doduše blagi oblik, aritmije.

Očaj je zavladao salom a u vazduhu je lebdelo pitanje: pa, kako se mi toga nismo setili a dane i noći potrošismo da smislimo kako da osmislimo medijsku strategiju, kako da se prilagodimo zahtevima Evropske unije, kako da rešimo problem digitalizacije…



Zadovoljno se smeškao drug Zuja, diveći se sam sebi. Ipak, pomalo se čudio opštoj euforiji koja je nastala nakon njegovog kratkog ali jezgovitog izlaganja. A, samo je rekao:

– Dame i gospodo, rešenje je vrlo jednostavno. Medijsku strategiju treba promeniti tako da ustvari ništa ne menjamo.



  • Ostavi komentar