Vranje u „ŽELEZNIČKOJ IZOLACIJI“ do 2027. godine



Vranje i jug Srbije nalaziće se u takozvanoj «železničkoj izolaciji» u odnosu na druge delove zemlje do početka 2027. godine, saopštava specijalizovani železnički portal „Railwaypro.com“, pozivajući se na izvor iz Ministarstva građevinsrstva, saobraćaja i infrastrukture.

Na železničkoj pruzi Leskovac – Preševo do pomenutog datuma biće realizovani projekti rekonstrukcije koloseka na deonicama Vranjska Banja – Đorđevo, Ristovac – Bujanovac i Bukarevac – Preševo, ukupne dužine 92 kilometra, pa će tek tada biti obnovljen kompletan železnički saobraćaj na relaciji Niš – Preševo.



Građani juga Srbije zbog rastućeg siromaštva i duboke ekonomske krize već nekoliko godina žale zbog „železničke izolacije“ vranjskog kraja, polazeći od činjenice da je putnički saobraćaj na železnici trostruko jeftiniji u odnosu na drumski saobraćaj, budući da cena povratne karte na železnici na relaciji Vranje – Niš košta 720 dinara, dok je autobuska povratna karta na istoj relaciji 2.190 dinara.

Leskovac će za razliku od Vranja izaći iz „železničke izolacije“ već u julu ove godine, kada će biti završena rekonstrukcija pruge na relaciji Brestovac – Niš, dužine 22 kilometra, pa će na pruzi od Niša do Leskovca biti obnovljen kompletan železnički saobraćaj, robni i putnički.



Rekonstrukcija deonice Stalać – Đunis dužine 18 kilometara na pruzi Niš – Beograd biće okončana do sredine 2026. godine, pa će tada biti uspostavljen saobraćaj na njoj sa brzim vozovima koji će tu daljinu od 230 kilometara prelaziti za oko dva sata.

Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.



    1. Ivana 19/04/2023
    2. Vanja 19/04/2023
    3. Mazda 3 19/04/2023
    4. Mile 20/04/2023

    Ostavi komentar