Vranje i jug Srbije nalaziće se u takozvanoj «železničkoj izolaciji» u odnosu na druge delove zemlje do početka 2027. godine, saopštava specijalizovani železnički portal „Railwaypro.com“, pozivajući se na izvor iz Ministarstva građevinsrstva, saobraćaja i infrastrukture.
Na železničkoj pruzi Leskovac – Preševo do pomenutog datuma biće realizovani projekti rekonstrukcije koloseka na deonicama Vranjska Banja – Đorđevo, Ristovac – Bujanovac i Bukarevac – Preševo, ukupne dužine 92 kilometra, pa će tek tada biti obnovljen kompletan železnički saobraćaj na relaciji Niš – Preševo.
Građani juga Srbije zbog rastućeg siromaštva i duboke ekonomske krize već nekoliko godina žale zbog „železničke izolacije“ vranjskog kraja, polazeći od činjenice da je putnički saobraćaj na železnici trostruko jeftiniji u odnosu na drumski saobraćaj, budući da cena povratne karte na železnici na relaciji Vranje – Niš košta 720 dinara, dok je autobuska povratna karta na istoj relaciji 2.190 dinara.
Leskovac će za razliku od Vranja izaći iz „železničke izolacije“ već u julu ove godine, kada će biti završena rekonstrukcija pruge na relaciji Brestovac – Niš, dužine 22 kilometra, pa će na pruzi od Niša do Leskovca biti obnovljen kompletan železnički saobraćaj, robni i putnički.
Rekonstrukcija deonice Stalać – Đunis dužine 18 kilometara na pruzi Niš – Beograd biće okončana do sredine 2026. godine, pa će tada biti uspostavljen saobraćaj na njoj sa brzim vozovima koji će tu daljinu od 230 kilometara prelaziti za oko dva sata.
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.
Oni ne uzimaju novac, koji nemogu da otuđe. Tako je stajao ruski (mislim) kredit od 3 milijarde za izgradnju železnice cele tri godine neiskorišćen i plaćali su penale radije nego da grade železnicu, jer nisu mogli da kradu.
Sramota. Kao ne zna jeftini demagog da se moralo poći s juga i od najsiromašnijih krajeva. Ne. Uporno od Beograda i prema severu.
Dok je bilo para svi su se lečili sada samo droga, kriminal kockarnice.
I malom detetu jasno je da se jug pljačka za Beograd, da nema ulaganja, da se pravi biološki prazan prostor. I ko kupuje ovoliko stanova, nije mi jasno. Kako će iko da ulaže kad nema železnice kao najjeftinijih transporta. I kao nikad gura se Leskovac, i dam u bedi, u odnosu na Vranje i Niš…..
Pobeći odavde, najbolje u Berlin, kao što napisah novinar pre neki dan.
Pobeći odavde
Taman smo pronašli najjeftinijo prevoz za vd higijeničarku do Bgd -a da primi pohvalnicu za najboljeg vd rukovodioca u oblasti zdravlja . Kad ono , maler .
Vlada moze samo da ulaze do Gdelice. Sve juznije nek gradi i ulaze EU ako hoce.