Pored ostalih tačaka na 25. sednici Skupštine Vranja, usvojena je i jedna za koju se može reći da je originalna ideja lokane vlasti.
Naime, pri 10.000 nezaposlenih, dugovima koji prelaze milijardu dinara, opštom devastacijom Vranja i nesposobnošću da se odupre tom trendu, lokalna vlast u Vranju rešila je da se bavi brendiranjem grada.
Koliko se moglo shvatiti, Vranje je nedovoljno poznato pa sad treba ulagati da postane prepoznatljivije. Gde, kome i zašto, niko nije objasnio..
U te svrhe tim na čelu sa profesorom Aleksandrom Dejanovićem sa Visoke škole za moderni biznis osmislio je neke elemente i strategije koje će od Vranja napraviti brend, ma šta to značilo.
Skupština je strpljivo saslušala profesora i usvojila Brend strategiju grada Vranja za period od 2018. do 2023. godine, a da čak nije uspela ni da slavnu reč brend prevede na srpski, kako i dolikuje lokalnoj zajednici koja piše na ćirilici.
I sad, šta je to brend strategija? Njeni tvorci i usvajači baš su se potrudili, pa će ubuduće Vranje da se razvija kao turistički i industrijski grad, kao da se do sada razvijao kao poljoprovredni i IT centar, pa sada menja pravac razvoja.
Onda, srategija predviđa spajanje starog i novog, kao da smo do sada spajali samo staro sa starim i novo sa novim.
Sve bi to još bilo i podnošljivo, da ključna reč daljeg razvoja Vranja neće biti „merak“. To sad kad se prevede na engleski ili kineski, pa kad nagrnu stranci…
I, naravno, Vranje je prvi grad u Srbiji (mora li se reći i jedini?) koji se bavi ovim poslom.
A gde je Vranje pokazuje i činjenica da je Nenad Antić, zamenik gradonačelnika, u svom polaminutnom govoru za skupštinskom govornicom čak četiri puta zahvalio profesoru Dejanoviću na trudu.
Lepo, ako je profesor džaba radio. Ako nije…
Na kraju, Dejanović i tim su, gle čuda, osmislili i novi slogan grada – od sad kad se čuje „Vranje – grad koji ima dušu“ odma ima da se pomisli na Vranje.
Doduše, to je Izet Sarajlić izmislio mnogo decenija ranija, ali, šta sad.
Dejanović i ekipa su ovom prilikom izmisli i Boru Stankovića, kao glavni brend Vranja.
Nenad Antić je zaboravio da im se zahvali na ovom dostignuću, ali, generacije to sigurno neće zaboraviti.
Valja primetiti i prostu činjenicu – dok selo gori, sve snažniijim plamenom, vlastodršci, odrođeni i od građana i od mnogih drugih stvari, uporno se češljaju.
Dokle ovako, nikome to nije jasno, ali, gde ovakva priča vodi, vidljivo je čak i onima koji uopšte ne gledaju.
SSB
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.