VRANjE: GLUVI telefon u HITNOJ POMOĆI



Vranjska služba Hitne pomoći radila je više od 24 časa samo sa jednom ispravnom linijom. 

„U petak, oko 11:00 časova, ustanovili smo da na broju 194 radi samo jedna linija. Odmah smo prijavili kvar ali smetnje su otklonjene tek danas, oko 14:15″, dr Danijela Ilijev, načelnicaa službe Hitne pomoći u Domi zdravlja, u Vranju.



Hitna pomoć raspolaže, inače, sa dve linije na broju 194.

U tom periodu, prema rečima dr Ilijeve, pozivom na ovaj broj, ukoliko bi vas centrala prebacila na neispravnu liniju, građani su mogli da čuju kako telefon zvoni, ali se niko ne javlja.

„Uporno smo zvali Hitnu pomoć ali bez uspeha. Iako je situacija bila kritična, posle dvadesetak minuta, odlučili smo da sopstvenim vozilom dođemo do Hitne pomoći jer se niko nije javljao. Srećom, stigli smo na vreme“. kaže Vranjanac koji je želeo da ostane anoniman.

„Mi smo sve učinili što je bilo u našoj moći“, kaže dr Danijela Ilijeva.

Iz Telekoma nema još zvaničnog saopštenja ali, kako nezvanično saznajemo, smetnje u funkcionisanju broja 194 prijavljene su tek u petak, u 21:15. Kvar, prema istom izvoru, nije mogao biti brže otklonjen jer nije bilo moguće ući u prostoriju u kojoj je došlo do prekida linije.

U svakom slučaju, ovaj skandal će morati da bude rasvetljen i utvrđena odgovornost jer je u periodu dok je radila samo jedna linija postojala objektivna opasnost da nastanu nesagledive posledice po zdravlje onih građana kojima je bila neophodna brza pomoć.

Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.



  • Ostavi komentar