Gradska uprava u Vranju objavila je u četvrtak, javno, da je osmislila “jedinstveni red čekanja”.
Reč je o jedinici pošte u holu Gradske uprave, koja se zove “Vranje 5”, za koju je osmišljen način da se civilizovano čeka u redu.
Kako je saošteno na sajtu grada, to čekanje u redu je u skladu sa odlukom Gradske uprave o “primeni novih metoda u zaštiti i bezbednosti imovine i zaposlenih, kao i zbog efikasnije organizacije rada svih odeljenja i službi, u skladu sa metodologijom praćenja kvaliteta u poštanskom saobraćaju”.
– Namera je Gradske uprave da se u narednom periodu rad sa strankama intenzivira u Uslužnom centru, koji je, pored drugih, dopunjen sa još dva šaltera Lokalne poreske administracije i Katastra nepokretnosti – kaže se na sajtu grada.
Ovo čekanje u redu, kažu nadležni, ima za cilj “podizanje kvaliteta usluga Gradske uprave i lakši pristup u ostvarivanju osnovnih prava svih građana Vranja”.
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.