Haix job

OBRADOVIĆ: MEDIJSKA STRATEGIJA da se bavi budućnošću



Novom medijskom strategijom potrebno je jasnije definisati javni interes u informisanju i poglavlje koje se tiče digitalnih tehnologija i rada u novim uslovima, izjavio je u Nišu predstavnik Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) Vukašin Obradović, prenosi agencija BETA.

Govoreći o strateškim rešenjima u oblasti sistema javnog informisanja, na konsultacijama organizovanim u niškom Media i reform centru, Obradović je kazao da novinarska udruženja i medijske asocijacije moraju da se fokusiraju na nekoliko pitanja, a to su pluralizam medija, radno-socijalni i profesionalni položaj novinara, ali i na pitanje bezbednosti novinara.



– Bez regulisanja položaja novinara u redakcijama, priča o okruženju zaista nema smisla – istakao je Obradović.

On je podsetio da su u toku pregovori novinarskih udruženja i Vlade Srbije oko formiranja radne grupe za izradu medijske strategije.

– Usvajanje teksta očekuje se krajem godine. To nije tako puno vremena s obzirom da nam predstoji letnja pauza – rekao je Obradović.

Prema njegovim rečima, u izradi medijske strategije učestvovaće i ekspertski tim pravnika koji će ideje radne grupe uobličavati na primeren način.

– Mišljenja sam da medijska strategija treba da se bavi projekcijom medijske stvarnosti u roku od pet godina, a ne ispravljanjem onoga što imamo kao posledicu nesprovodjenja ili pogrešnog sprovodjenja postojećih zakona – istakao je Obradović.

Predstavnica Lokal presa Ljiljana Stojanović je kazala da je stanje u medijima u Srbiji veoma loše, ali se čini da najlošije „prolaze“ mediji u „lokalu“.

– Takva je situacija u medijima na jugu Srbije najbolje govori to što niko neće da radi u medijima. Mladi koji su završili žurnalistiku radije odlaze u Nemačku da čuvaju stare ljude – izjavila je Stojanović.

Ona je kazala da Lokal pres insistira na čitavom nizu mera koje bi trebalo da poboljšaju opstanak lokalnih medija.

Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.



  • Ostavi komentar