Gradska uprava u Vranju zaključila je novi ugovor o čišćenju i održavanju „poslovnog prostora“ Gradske uprave, zapravo održavanja zgrade Skupštine grada.
Posle javne nabavke 404-80/2018-07/1 sa firmom „TBV sistem logistic“ iz Niša za ovaj posao sklopljen je ugovor vredan 2.038.220,80 dinara.
Kriterijum za dodelu ugovora bio je najniža ponuđena cena, a na konkurs se javilo ukupno šest firmi, čije su ponude bilo od 3,03 miliiona, koja je bila najviša, do prihvaćene od 2,03 miliona dinara.
Ovaj ugovor važi narednih sedam meseci, što znači da će poreske obaveznike čišćenje Gradske uprave stajati oko 300.000 dinara mesečno, što je rang oko devet najnižih mesečnih plata, što je više nego što je grad izdvajao za otpuštene čistačice, čije je otpuštanje pravdano uštedama.
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.