KNAUF u akciji „Za bolji svet“



Sada je sasvim izvesno da će građani Surdulice s jedne i njihova profitabilna fabrika „Knauf“ s druge strane, uskoro zakopati ratne sekire, čime će se rešiti njihov dugogodišnji sukob.

Ono ogromno, nekada žuto, a sada zeleno brdo u krugu Fabrike „Knauf“, polako je počelo da se „topi“, a u potpunosti će nestati za četiri-pet godina.



Ovo su u utorak saopštili najodgovorniji ljudi „Knaufa“ – novi direktor fabrike u Belom Polju Branislav Popović, menadžer proizvodnje Stefan Kostić i marketing menadžer iz beogradske centrale ove kompanije Marija Ilić.

Mi na ovaj način, u duhu prošlogodišnjeg dogovora sa građanima Surdulice, i u skladu sa „Studijom uticaja na životnu sredinu“, kao društveno odgovorna kompanija, samo ispunjavamo preuzete obaveze – rekla je gospođa Ilić.

Da sve ne bi bila samo prazna priča, domaćini su pokazali lokaciju gde su bager i dodatne mašine, ozbiljno zagrizli deo tog velikog brda.

Otpadni kamen tog ogromnog brda ide u reciklažu, dakle ponovo u proizvodnju.

Sredinom naredne godine ulazimo u investiciju od 12 miliona evra. Najveći deo tog novca otići će u novu i savremenu opremu, kojom ćemo povećati naše kapacitete za reciklažu, i tako brže „trošiti“ ovo brdo – kaže Branislav Popović, koji je od 1. oktobra novi direktor „Knaufa“ u Surdulici.

Popović dodaje da će deo tog novca otići i za izgradnju novog dimnjaka, koji će biti visok 75 metara, i kojim će se, uz pomoć nove tehnologije, rešiti povremeni problemi sa neprijatnim mirisima u Belom Polju i Surdulici.

Istovremeno, Srefan Kostić, menadžer proizvodnje objašnjava i pokazuje da je ova kompanija prošlog meseca ispunila još jedno obećanje dato građanima Surdulice.

Tako je, mi smo najpre sredinom ove godine, u prestali da iz proizvodnje na brdo odlažemo ostatke kamene vune, a potom smo, prošlog meseca, celo brdo presvukli zelenim geotekstilom, kime smo zaustavili da vetrovi raznose prašinu, ili da posle kiše, voda raznosi ostatke vune – kaže Kostić.

Ovo je prilika da se ukaže na još jednu značajnu novinu koja dolazi iz kompanije „Knauf“, koja inače u svetu ima preko 40 fabrika.

Ovom investicijom, surdulička fabrika se aktivno uključuje u novu strategiju održivosti pod nazivom „ Za bolji svet“, koja se trenutno implementira u celoj „Knauf“ grupaciji širom sveta – kaže Tihomir Civkaroski, generalni direktor „Knaufa“ za Balkan, Kipar i Maltu.

On na kraju dodaje da će se na ovaj način, u grupaciji „Knauf“, na svi meridijanima, poboljšati uslovi rada zaposlenih, smanjiti štetni uticaji na životnu sredinu, podići kvalitet i profitabilnost proizvodnje.

PNT

Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.



  • Ostavi komentar