Vlasnici autobuske karte prevoznički glib dotakli su utorak, 3. trećeg decembra, kada ih je od prestonice do Vranja u “frižideru” prevezla drumska krstarica “Kavim Jedinstva”.
U autobusu bez grejanja do bola neprijatno putovanje trajalo je od 17.30 do 22 časa, dok su naivni putnici cvokotali i bukvalno se smrzavali.
Klatno nezadovoljstva zaljuljalo se još kada su putnici sa plaćenom kartom na beogradskoj autobuskoj stanici ušli u sibirski hladan autobus.
Posada dotrajalog autobusa “renomirane evropske kompanije” pravila se nevešta i od mrgođenja, gunđanja i po koje psovke ogorčenih putnika branila se neoborivom činjenicom da se skalamerija za grejanje pokvarila.
Trka za zaradom je bez stida i srama nadjačala ledenicu, šklopocija se zalaufala zasneženim drumom, u Vranje stigla sa premrzlim putnicima, koji će napuniti lekarske ordinacije.
Jedan od menadžerskih stubova “Kavim Jedinstva” Zoran Ristić čudi se i tvrdi da od vozača, konduktera i putnika nije stigla informacija o višesatnom nehumanom putešestviju.
Iznenadjeni kontrolor saobraćaja ističe da je važnije što autobus bez grejanja nije krenuo iz Vranja!
Putnicima je svejedno gde se grejanje pokvarilo, ali im nije svejedno što su se smrzli i što su ugrozili zdravlje za uvećanje profita neodgovornog prevoznika.
U “Kavim Jedinstvu” nisu beknuli o tome da li će putnicima biti vraćene pare i ko će da plati troškove eventualnog lečenja promrzlih putnika.
V.V.P.
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.