Portparolka privrednog društva Jugoistok Niš Slađana Mančić, izjavila je da ne može precizirati koliko u Vranju ima potrošača nezadovoljnih iznosima računa za struju, jer se brojka povećava iz dana u dan.
– Naravno da ima nezadovoljnih građana, ali je to jedan mali procenat u svakom gradu i nije reč o alarmantanim brojkama.
Svi će računi za decembar biti sagledani i konačan broj znaćemo posle 31. januara, do kada je rok za reklamaciju – rekla je Mančićka u izjavi za portal Vranjskih.
Ona je dodala da je na nivou cele Srbije podneto 1.880 reklamacija građana na iznose račune za struju za decembar 2016. godine.
Prema njenim rečima, sigurno je da nisu sva brojila pogrešno očitana i da EPS ima za cilj da reši problem svakog korisnika.
– Definitivno je da je u pojedinim slučajevima bilo grešaka i nepravilnosti, kao i nemara prilikom samog postupka očitavanja.
Nijedan kupac kod kojeg se utvrdi nepravilnost u očitavanju, neće biti oštećen – zaključila je Mančićka.
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.