GRADSKA UPRAVA: Nova sistematizacija poslova



Na sednici Gradskog veća održanoj u petak doneta je odluka o organizaciji Gradske uprave Grada Vranja.

Zorica Jović, portparolka Veća kaže da je dokument donet u skladu sa odlukom o maksimalnom broju zaposlenih kao i sa svim zakonskim i podzakonskim aktima.



– Dosadašnjom odlukom je u Gradskoj upravi bilo 11 odeljenja, a novom odlukom će biti devet odeljenja i dve službe – najavila je Jovićeva.

Prema njenim rečima, GU će nadalje biti organizovana u Odeljenje za privredu, ekonomski razvoj i zaštitu životne sredine, Odeljenje za budžet i finansije, Odeljenje za urbanizam, imovinsko pravne poslove i komunalno-stambene delatnosti, Odeljenje za društvene delatnosti, Odeljenje za poslove organa Grada Vranja, Odeljenje za opštu upravu, Odeljenje za zajedničke poslove, Odeljenje za inspekcijske poslove i Odeljenje komunalne policije.

U Gradskoj upravi će, prema njenim rečima, novom odlukom biti definisane dve službe, i to Služba za informacione tehnologije i komunikacije i Služba za upravljanje ljudskim resursima.

– U skladu sa ovom odlukom usvojen je pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Gradskoj upravi – objašnjava Jovićeva

Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.



  • Ostavi komentar