Turistička organizacija grada Vranja (TOV) saopštila je da je osvojila drugo mesto u kategoriji “Video publikacija – reportaža” za promo-film „Vranje, grad koji ima dušu“ na 13. izložbi suvenira i turističkih publikacija „Leskovac 2020“.
– Osvojena nagrada je od velikog značaja za TO Vranje, jer predstavlja podstrek za bolje i kreativnije prezentovanje postojećeg i bogatog turističkog blaga Vranja – kaže se u saopštenju.
Nagrade su inače dodeljene u 11 kategorija, a odnose se na suvenire i propagandne materijale sa kojima Turistička organizacija na najbolji način predstavlja svoju turističku destinaciju.
U takmičarskom delu je učestvovalo preko 40 turističkih organizacija, koje su se nadmetale svojim poslatim radovima.
– Promo film o Vranju koji se izdvaja po kadrovima turističkih potencijala i panoramskim pejzažima Vranja je prepoznatljivog stila i perfekcije u vizuelnim sadržajima. Turistička organizacija će i dalje nastaviti da kroz aktivnosti promoviše grad Vranje u najboljem svetlu i potrudiće se da grad Vranje postane domaćin velikog broja turista i nezaobilazna destinacija na turističkoj mapi – kaže se na kraju saopštenja.
NIV
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.