Iako pojava švedske „Ikee“ u Srbiji predstavlja opasnost za 687 registrovanih proizvođača nameštaja u zemlji, generalni direktor „Simpa“ Slađan Disić kaže da se vranjska kompanija „ne plaši konkurencije“.
„Šveđani su pre svega trgovinski lanac i nisu nam konkurencija osim u komadnom nameštaju“, rekao je Disić.
Tržište Beograda posle dolaska „Ikee“ pokazuje da „Simpo“ ništa nije izgubio pojavom švedskog trgovinskog lanca na domaćem tržištu, dodaje direktor „Simpa“.
„Mi smo na tržištu Beograda povećali promet posle dolaska „Ikee“, a to najbolje pokazuje da su kupci prepoznali kvalitet „Simpovih“ proizvoda“, naglašava Disić.
Po njegovim rečima, „Simpo“ danas radi „strogo po tržišnim kriterijumima“ i vodi računa o kvalitetu svojih proizvoda.
„Imamo 72 nova proizvoda po evropskim standardima, u pogledu dizajna, udobnosti i izboru materijala koji mora da zadovoljava ekološke standarde“, poručio je Disić.
Menadžment Simpa tvrdi da je kompanija izmirila stari dug od 4,85 milijardi dinara
Generalni direktor „Simpa“ je na kraju naveo da 60 odsto od ukupne prodaje „Simpovih“ proizvoda otpada na izvoz i da će taj trend biti nastavljen i u narednom periodu.
S.K.
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.