Pariz, 03.08.2018 – Crédit Agricole Grupa je u drugom kvartalu 2018. godine ostvarila je neto prihod u iznosu od 2,1 milijarde evra i 3,5 milijarde evra u prvoj polovini godine. Korigovan za određene stavke, u stalnom opsegu i deviznom kursu, a pre doprinosa za Single Resolution Fund* kvartalni neto prihod je porastao za 4,8% u poređenju sa istim kavrtalom 2017. godine.
Korigovano za određene stavke, i Crédit Agricole Grupa i Crédit Agricole S.A. objavili su svoj najveći neto prihod od IPO-a, sa izuzetno snažnom aktivnošću u regionalnim bankama i svim poslovnim linijama Crédit Agricole S.A., kao i odličnom kontrolom troškova. U skladu sa ciljevima Srednjoročnog plana, nastavljena je integracija najnovijih akvizicija, a Grupa je nastavila svoj spoljni rast sa novim partnerstvima. Novi digitalni proizvodi i usluge postigli su izvrstan uspeh, a beleži se i porast korišćenja tih usluga kod novih klijenata.
Adekvatnost kapitala CA Grupe (CET1) je je porasla za +20 baznih poena u odnosu na prethodni kvartal i sada iznosi 14,8% nakraju junna, što je 530 baznih poena više od regulatornih zahteva.
* SRF je deo Single Resolution Mechanism, čija je svrha da obezbedi uredno rešavanje problematičnih banaka u okviru zajednice banaka Evropske Unije.
Pro forma P2R za 2019, kako je objavila ECB (isključujući kontraciklični bafer)
* * *
Za više informacija:
Raško Tomašević
Sanja Švonja
064/ 83 63 365
Crédit Agricole banka Srbija je članica Crédit Agricole grupe, vodećeg partnera francuske ekonomije i jedne od najvećih bankarskih grupacija u Evropi. Crédit Agricole je vodeća banka za poslovanje sa stanovništvom u Evropi, prva u asset menadžementu, prva u osiguranju i treća u projektnom finansiranju. Izgrađena na snažnim korenima kooperative, sa svojih 140.000 zaposlenih i 31.500 rukovodilaca u lokalnim i regionalnim bankama, Crédit Agricole grupa je odgovorna i responzivna banka koja uslužuje svojih 50 miliona klijenata, 8.2 miliona zajedničkih akcionara i 1.1 milion pojedinačnih akcionara. Zahvaljujući modelu univerzalnog bankarstva fokusiranog na klijenta, koji se zasniva na saradnji između banaka za poslovanje sa stanovništvom i poslovnih linija, Crédit Agricole grupa je vodeći partner u podržavanju klijenata u njihovim projektima u svim oblastima poslovanja sa stanovništvom kroz specijalizovane poslovne linije: dnevno poslovanje, štednja, stambeni i potrošački krediti, osiguranje, privatno bankarstvo, asset menadžment, lizing i faktoring i koroporativno i investiciono bankarstvo.Cédit Agricole se takođe ističe po svojoj dinamičnoj i inovativnoj politici društveno odgovornog poslovanja za dobrobit privrede. Ova politika zasnovana je na pragmatičnom pristupu koji je prožet kroz celu grupu i angažuje svakog zaposlenog.
Ovaj tekst nije proizvod Infovranjskih i infovranjske.rs ne odgovaraju za navode u njemu.
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.