Portal InfoVranjske.rs obišao je lokalne markete i veće trgovinske lance u Vranju, kako bismo videli kakva je situacija sa Vučićevom akcijom „Bolja cena“.
U nekim marketima je ponuda artikala sa tom akcijom veća, dok je u drugima manja. U većini slučajeva, na akciji su proizvodi koji su i inače jeftiniji u odnosu na poznate robne marke.
Cene istih proizvoda, samo što se proizvođači razlikuju, različite su od marketa do marketa. Pile u jednoj prodavnici košta 270 dinara, u drugoj 300, a u trećoj 315 dinara po kilogramu.
Pasta za zube je 99, dok u drugoj radnji cena iznosi 140 dinara, deterdžent za sudove 69 i 104 dinara, sokovi su oko 100 dinara, ali se razlikuju po litraži. Primetno je da neki proizvodi po regularnim akcijskim cenama koštaju manje nego proizvodi u pojedinim marketima sa „boljom“ cenom.
Ideja nije loša, ali se ne sprovodi na pravi način. Nema mnogo artikala na akciji, a i oni se brzo prodaju, pa ostanu prazni rafovi koji se ne dopunjuju, kaže kupac u lokalnom marketu.
S obzirom na celokupnu situaciju, građani moraju da obiđu sve prodavnice u gradu, kako bi uspeli da pronađu najpovoljniju ponudu.
V.ILIĆ
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.
Nekada su se u Srbiji jeli čvarci i slanina, sad se jede samo parizer. Čvarci i slanina postali su luksuz pod SNS-om.
I sve to zahvaljujući penzionerima, oni glasaju dotičnog i drže ga na vlast. Uskoro umesto parizera ješćemo GOVNA!
Сара, браво!