Šahte na ulicama i drugim površinama često su postavljene neravnomerno sa betonom, pa se pomeraju i udaraju prilikom prolaska vozila preko njih.
Redovno su popucale i ispadaju čitavi komadi, propale pa više podsećaju na rupu, razorene poput ulica oko njih, što sve dodatno otežava prolazak vozila i pravi štetu na njima.
Vozač koji odlazi da radi sezonski u Vojvodini, kaže za naš portal da primećuje razliku između postavljanja šahti tamo i na jugu.
Radim kao vozač i idem da zaradim nešto kad dođe leto. Vozim i po putevima do vojvođanskih sela, a generalno su bolji nego u Vranju. Ovde bespotrebno postavljaju šahte na čudnim mestima jedno do drugo, i naravno unište se, navodi ovaj vozač.
Ulice se uobičajeno ponovo prekopavaju nakon projekata „zamena fekalne kanalizacije“, a šahte su deo njih koje na kraju propadaju.
V. ILIĆ
Pratite InfoVranjske.rs i na Facebook stranici portala.
Za izgled grada najzasluzniji Zonjak, Gonzi i nepobedivi na svakom tenderu Saba belca!
Saba belca je „najjeftiniji“ ali bez ikakvog nadzora sljapa onaj asfalt pete klase, neravnine na sveze asfaltiranim ulicama, sahte koje nisu u nivou ulica! Rok trajanja mu je godinu dana najvise, sto znaci da je on najskuplji za gradjane Vranja jer to propada nevidjenom brzinom ali zato Gonze trlja ruke a parice lete na sve strane za nasu decu!
Na šta ovo liči? Treća decenija 21 veka, a gradska infrastruktura totalno devastirana. Pa Bahmut je u boljem stanju.
Polomismo vozila, juče kolega sa posla je imao havariju na vozilu. Probio Karter svo ulje je isteklo iz motora i sam motor je zaribao. Divota plus trap, vešanje. Šteta preko 1000 Eura.
Da li treba neko da smrtno strada da se neko doseti da makar okrpi kratere, da niveliše šahte.
Jao alavje narod glup. Koeficijent inteligencije parizera.
Ovaj problem je zato sto se koriste gotovi kruzni elementi. Da su sahte livene na licu mesta a posle poklopac se ubaci u plocu sahte debljine 20cm i sa rebrastom 16icom ili 19icom koja se nivelise u visini puta nema da mrdne. Naravno treba ploca da odstoji 7 do 10 dana. Ali jeftiniji su gotovi nego liveni
Da be, komsija namerno uleteo u rupu da napravi havariju ne bi li ostetio gradski budzet. Pa kad iscepas karter ne vozis i dalje nego stanes. Price za malu decu.
Promeniti ime gradu nazvati ga sahtograd…..
Ni šahte nisi kao sto su bile od kako je ova garnitura sektasa na vlasti !!!
Filipko. Kolega nije baba Vanga da predvidi krater. A zahvaljujući razvalini od gradske infrastrukture nije jedini, da auto završio u servisu. Dovoljno je do videti rupetinu kod Leon Evropa. Ti mu plati troškove servisiranja vozila kada si toliko pametan.
Neka se građani Vranja pripreme za kopanje glavnih saobraćajnica u gradu i gacanju po blatu, opštem kolapsu.